سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شمشیر ولایت

یکی از سایت‌‌های منتصب به اسفندیار رحیم‌مشائی نوشت: می‌توان از خدمات «جن‌‌های خوب» استفاده کرد، این‌که اشکالی ندارد. سایت مذکور در مطلبی به دفاع از جن و جن‌گیری پرداخت و نوشت: می‌توان از خدمات جن‌‌های خوب، مانند مطلع شدن از برخی اخبار بهره جست و این امر اشکالی ندارد.

این سایت نوشت: به اعتقاد اساتید دین از آنجا که در قرآن بر وجود جن تأکید شده، خرافات خواندن آن، نفی قرآن و شرک محسوب می‌شود. هفتاد و دومین سوره قرآن، سوره‌ جن نام دارد و آیه‌های بسیاری به توصیف ویژ‌گی‌های این «مخلوقات» اختصاص داده شده است.


ارسال شده در توسط سرباز جان برکف

دانشجویان و طلبه‌های اصفهانی بدون درگیری با نیروی انتظامی، پرچم و پلاکاردهای خود را داخل ورزشگاه فولادشهر بردند و یک‌صدا حمایت از مردم بحرین را فریاد زدند. برخلاف دو بازی گذشته که جوانان انقلابی مورد توهین و ضرب‌وشتم پلیس قرار گرفتند، در این بازی جمعیت هزار نفری دانشجویان و طلبه‌های حامی مردم بحرین و معترض به جنایات آل‌سعود،  ضمن تشویق تیم ذوب‌آهن در برابر تیم الشباب عربستان، اعتراض خود را به نمایندگان کشور عربستان در زمین فوتبال نشان دادند. «بحرین حره حره» و «ذوب‌آهن زلزله آل‌سعود قاتله»، «الشعب یرید اسقاط آل‌سعود» شعارهایی بودکه در فضای ورزشگاه فولادشهر، پیروزی دیپلماسی فوتبال فرزندان روح‌الله را در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشت و همزمان با پخش زنده بازی از تلویزیون به گوش رسید


ارسال شده در توسط سرباز جان برکف